Handlekurv

Retningslinjer for frakt

Kjøpsbetingelser
Vi gjør alt vi kan for at du skal ha en god opplevelse når du handler i nettbutikken vår. Her er alt du trenger å vite om betaling, frakt, leveringsbetingelser og retur.

Nettstedet spirelykke.no,  eies av Samskapt AS, Fuglesangen 21, 1792 Tistedal.

Kjøps og betalingsinformasjon
I Spirelykkes nettbutikk kan du betale med Visa, MasterCard, og med Vipps. Du kan også betale med Klarna faktura. Les mer om Klarna Faktura her .

Leveringtid er 3-5 arbeidsdager. Ved kjøp av sesongvarer, blir varene sendt så fort sesongvarene er på lager.

Ditt betalingskort vil bli trukket når din ordre blir bekreftet på nettsiden.

Prisene på våre produkter er inkludert merverdiavgift. Alle prisene oppgis i NOK.

Bestilling
Vi oppfordrer deg til alltid å oppgi ditt mobilnummer ved bestillinger. Handler du uregistrert uten telefonnummer, vil eventuelle feil med leveransen eller andre spørsmål rundt din bestilling komme på epost. Mottar ikke Spirelykke din respons innen bestillingsfristen for levering har gått ut, vil anbefalt erstatningsprodukt fra butikken bli sendt ut.

Ved spørsmål eller reklamasjon på bestillinger vil Spirelykke alltid forholde seg til den som har bestilt og betalt for leveransen.

Dersom valgt produkt ikke er tilgjengelig eller utsolgt, forbeholder vi oss retten til å erstatte det med en tilsvarende vare. Vi kontakter deg hvis erstatningsvaren har store avvik fra bestillingen.


Kansellering/Angrerett

Spirelykke følger kjøpsloven når det gjelder angrerett.

Ønsker du allikevel å stanse leveranse, må kanselleringen komme innen rimelig god tid før bestillingsfrist er gått ut, og før produktet er laget og pakket. Er produktet laget, pakket og overlevert bud er det for sent å kansellere.

Spirelykke vil I noen tilfeller belaste kunde for et kanselleringsgebyr.

Spirelykke tar ikke ansvaret for feilleveranser forårsaket av feil oppgitt adresse eller telefonnummer i bestilling.
Spirelykke forbeholder seg retten til enten å sette leveransen ved døren eller levere den til nabo når mottaker ikke er hjemme. Hvis nabo ikke kan motta blir leveransen returnert til butikk.

Din bestilling inkluderer en leveranse. Ønskes det at leveransen skal leveres på nytt tilkommer det ekstra fraktkostnad. Dette gjelder også hvis mottaker oppholder seg på en annen adresse og ønsker leveransen dit. I disse tilfellene blir bestiller kontaktet, da det er bestiller som blir belastet kostnaden.

Levering via Posten, Bring

Bestiller mottar en kvittering på kjøpet med et ordrenummer fra Spirelykke. Når pakken er klar for henting vil den som er mottaker på bestillingen motta en SMS fra Posten / Bring med informasjon om hvilket utleveringssted pakken befinner seg på og en hentekode.

Beregn frakt på din bestilling
Spirelykke sine fraktpriser beregnes etter leveringsmetode og avstand fra butikk, og vil variere i hele landet. Fraktprisen vil også variere ut i fra hvor mange kolli bestillingen inneholder.

Skriv inn postnummeret hvor leveransen skal sendes til i feltet under og få fraktpris på din bestilling.